Att utnyttja någons snällhet är en stor svaghet..

I dag har jag spenderat hela dagen med Johanna och Tommie, lagade lite mat till dom, kyckling, ris å bea sås..
Sen blev de kaffe med pa och ma som kom hem från båten..En sväng bland djuren i statsparken och sen skrämde vi lilla samie med gorilladräkt.. haha ska lägga upp videon här någon dag snart..
Johanna kunde tydligen inte vara utan mig så 10 min efter ja kommit hem blingar de på dörren och hon vill leka.. så vi gjorde lite varm choklad och mackor o tittade på en film , The last song..mycket bra.. Blev dock ett långt avbrott för de va en AS STOR SPINDEL PÅ MITT RUM  så vi sprang runt och skrek innan vi hittad den och till slut slog i hjäl den med en sko.. haha så ni får väll helt enkelt skylla på oss om de regnar i morgon..

I morgon ska ja upp tidigt va tänkt men kl är nu 0300 och jag är klar vaken.. mmh, duma jag som alltid ska va så himla pigg på kvällarna..

ooh, är de ingen mer än jag som bara vill lägga mej och dö av tanken på att sommaren faktist är över nu?!
jag behöver mer sol och varme.. mycket mer..
Ska allt se till och ta mej den där resan ja alltid  tjjatar om..
De är jag banne mej värd efter en hel sommar med bara masssoor med jobb..





Men nu ska jag väl försöka sova..
Puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0