Du suger!

Jaha synundersökningen gick ju bra, lincerna beställda men några nya bågar blev då inte.. testade flera stycker, jag och Frida höll på att skratta i hjäl oss-- ja va såå jävla ful iallihopa hahah
Får väl vänta med de där bågarna till en bättre och de nu skulle hjälpa.. haha

Sitter nu på jobbet och slutar inte förens 0715 i morogn men känns helt okej...
Haft en kanon dag på jobbet hittils..

I Morgon ska jag hem och väcka mig hemliga gäst som ha bosatts sig oss os ett tag.. ska ut på promenad..
sen blir de jobb igen och efter jobbet ska jag till NIK och skriva på papperså ja kan börja spela fotboll nu igen, Dom la ju ner vårt lag i ngis så blev tillfrågad om att spela i nik så då av de ju bara att vandra vidare till motståndarna.. ;) får se hur de går me mig KASSSSSAA Kondition..
men är faktist riktigt sugen påatt börja spela lite allvar fotboll igen..
Hoppas bara ja kan träna mkt nu så inte jobbet hinndrar mig allt för mkt..

Men nu ska jag va lite social här

Hoppas ni haft en bra helg :)


Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0