Med varje andetag,med varje hjärtslag,ska jag andas den luft,leva dess mening tills de sjuka blir frisk och de döda blir levande

Jag vill igentligen berätta en sak, men de skulle förändra så mkt då..
så jag skriver de inte i dag..
När dagen är kommen, då märker ni de..
och vissa skulle till och med förstå vrf jag inte berättade för någon..
Andra inte..





Ni vet att i bland brukar man tänka att i morgon då,då ska jag ringa till henne/honom de va alldeles för länge sen nu men så i morgon tänker du att men i morgon då,då SKA jag ringa, sen en månad senare tänker du att nu, nu måste jag ringa henne/honom..
Sen en dag när du inte längre kan ringa Henne/honom längre tänker du ; vrf ringde jag aldrig för ?!
Jag kunde ju åtminstånde ha ägnat 3 ynka minuter av mitt liv..
´
Så i dag har jag ringt henne, skrivigt ett menningsfult sms och i morgon har jag en dejt..

Vem ska du ringa i morgon?




Livet är inte de dagar vi lever, de är de dagar vi minns.




GodNatt! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0