Rosor e röda

Jaha, då av de dags att komma tillbaka till verkligheten igen..
haft en helvets morgon och ha sovigt dåligt i natt..
Ingen bra start på denna dagen eller veckan för den delen..

Känner att de är himla mkt negatift här nu för tiden..
men de är lite så i livet just nu såå de dystra orden o hatet får väl helt änkelt bli menningarna här ett tag..
Fast Jag egentligen inte vill ha de så...

Veckan är bara fullbokad med jobb, lika så helgen som kommer..
Tycker nog faktist de ska bli sköönt när jag gått klart på detta schemat..
eller ett tag i alf så ja kan göra något annat än att bara jobba..
Känner att de blir lite mkt när man jobbar mer än 100%


Jo just de, blev ju av med bankort o leg oh grejer i måndags med...
Dum som jag är glömde jag väskan på mc donald sen en kvart senare va den Boooorttaaa :(
Jävligt jobbigt faktist..Kan ju inte äns göra mej ett nytt legitimation för pa O Ma är ju ute och åker båt..
Dom ha köpt en ny båt nu, en större så då passade dom på att slussa vägen hem  men jag tror dom kommer på Torsdag ialf.. Och dom åkte i Fredags..
Som dom 2 senast somrarna? kommer de säkert sluta med att jag inte hinner ut på vattnet i år..
''
Men Nu kallar jobbet..
Skriver mer när de inte bara bllir negatift..


PusLove!


Fy faaan va jag skriver Illa.. Kommer nog aldrig lära mig stava.! hahah

Kommentarer
Postat av: Anonym

negativt ;)

2010-08-03 @ 01:32:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0