Trust is everyting!

 Nu när jag städade mitt rum så hittade jag en text jag skrev förra året ;

"Det finns fullt med liv,fast ingen är där.
Alla är runomkring mej , men ingen är med mig.
Jag är full av liv men utan luft.
Jag andas men jag vet inte om de är syre.
Alla är hos mej men jag är inte där "


Kom på mej själv att springa runt med ett fånigt leende på läpparna i dag,De känns underbart !
Men Varför berättar jag någon annan gång :)


Nu är det i alf Fredag och ja ha kollat på film och träffat ma och pa som varigt i väg..
I morgon börjar jag jobba min helg, 7- 22 I morgon och sen 7- ?? ja kommer inte i håg men jag hoppas på 3.. hehe

I går tog jag tag i att skriva ett mycket jobbigt brev som jag borde gjort för flera år sen.. de kommer ta tid men de är viktigt att jag gör de.. För min egen skull.. Kommer kännas underbart när de är klart..
Då kanske ja kan känna mej lite friare och lyckligare i mej själv..
Ja i bland måste man tydligen reda ut problem med sig själv haha:)


Pratade lite med hanna i dag med, pratade om en sista minuten i september och herregud vad de skulle va sköönt! får hppas de blir så.. Hade gärna lämnat sverige för en vecka eller två..

Livet känns lite bättre nu..
Som att även jag börjar få luft under miona vingar...



men nu måste jag säga god natt :)

En stror lycklig Puss!
/T h e r e s e


And hey, remember.. Life is to short to hate..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0