Turn the lights off...

Heeey You!

Vad dagarna springer i väg fort nu för tiden..
Nu är syrran och co hemma från en vecka i paradiset, Bruna och fina <3
Haft en bra dag som vanligt bestått av jobb, blev enkvällspromenad med Johanna och Ronja med..
Och tiden där i mellan ha jag fullt upp med att skaffa mej ett liv..
fan bara jobb jobb hela tiden..
Nästan så jag började lipa när jag fick mitt nya schema nu..
aldrig får jag va ledig.. men Pengarna som man får tänka på..


Jag sväar lite på moln just nu, och all skit låter jag bara rinna av mig..
Lite så där smått lycklig just nu!


MIn ABSOLUTA favoit låt den här sommaren ;




Nu sängen så man orkar jobba i morgon :)
Nattinatt <3
/ T h e r e s e

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tänk på dig själv och ta hand dig!

2010-08-12 @ 22:18:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0