Hey soul sister..

Härom dagen eller i går va de nog, så va jag och johanna uppe tidigt och skulle ut i skogen och plockablåbär, tanken va sen att vi skulle göra blåbärsbannkakor...
Men vi vandrade ute i skogen ialf solen sken och de va lite ljumet ute för en gångs skull..
Men vi vandrade och vandrade kan väl inte påstå att vi hittade så där jätte mkt med blåbär precis..
På vägen hem Hittade vi ett ställe där de fanns lite ialf.. alla va ju som sagt nästan övermogna,men ialf helt plöstligt sticker de till som fan på baksidan av mitt lår.. gjorde ont som faan och de är den jäva geting som stak mig.. Och i dag kan jag lova att de är lagom stor.. Ill rött och varm.. kliar som fan gör de med..
De är lika stort som min hand haha ännu en sak som jag inte tål...
Hoppas de blivigt bättre tills i morogn annars får ja nog åka till doktorn haha men tacka gudarna för att de va på låret och inte mitt i nyllet eller nått haha för då hade jag nog vatt lagom snygg...
Jaja men hem i alf med våra små blåbär och skulle göra våra godapannkakor till frukost..
behöver kanske inte säga mer än att vi fick slänga "pannkakorn" och äta en torr macka med ost i stället...

Johanna gick lite vilse i skogen med haha , knappt man hittade henne i de höga gräset ;





Men nu ska jag sova , upp tidigt o morogn, Massor att göra :)

Pusssspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0