Landet...

I söndag åkte vi tidigt till Lindköping för att fira Lilla söta Ebba som fyllde 1 år :)
Ute på landet, jätte mysigt och fint är de där..
Massa med hästar och en stttoooooooooorr ladgård eller va man nu säger med massor med grisar..
Jag ha varigt där inne ett par ggr förur men Alex hade inte de så då tyckte jag att de va dags och hon lovad att hänga med in.. jag tycker inte de luktar så farligt eller okeej de luktar för jävligt igentligen men jag ha yp vat mej lite till skillnad på alex.. Men hon stod utanför o höll fö nästan o när hon tillslut gick in tog de inte många sekunder förens hon sprang ut och höll på å spy så då fick man gå runt och stinka gris hela kalaset i ornödan sen haha men men åt massor med god smörgås tårta och kladdkak och tårta haha bussade massor med alla små gulliiga barn och så klappade vi hästarna och sen så öpnade jag och ebba lite paket.. :) En väldigt härlig dag med hela stor släkten..vi är skit många i min släkt.. får alltid försöka förklara för folkhur de ligger till när de kommer nya.. haha Jag ha typ 2 morfarar ? och 3 mormorar och sen massor med mostrar och morbrorar haha jaa ialf de är lite kompllicerat där men en alldeles underbar och stor släkt som jag är riktigt glad över att jag har !
























Pussssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0