Det är Lättare Att Vara Ensam När Man Är Två .

Hello !

Min kropp vill typ dö tror jag, efter en helt sjukt rolig och galen kryssning till riga vaknar jag upp och är dö förkyld o ont i halsen.. Inte tid att bli sjuk..
men blir massa jobba i veckan så bara att ät massa vitaminer o käka alvedon..
Och på Lördag har jag bjudigt hit massor med galna brudar så jag har en hel del att stå i nu i veckan..
Kul ska de bli! :)

Jag har nu i flera dagar gått o varigt lycklig som bara den.. Allt rullar på..
Men jag kan bli så himla ledsen över att de kan ta mig i från de på en sekund..
Jag får aldrig riktigt behålla den kännslan..

Sen hatar jag när folk tror att dom ha rätt att veta allt. jag är inte skylldig någon att berätta personbliga saker.. Kan bli irriterad över att de bara frågor.. Finns knappt nått man får ha privat längre, de verkar som de är självklart för dom att veta allt men de är de verkligen inte.. Jag behöver ha mitt för mig själv..  Annars hade jag delat med mej utan att du hade behöft fråga!


Förde över bilderna från kryssningen innan med insåg att de skulle bli jobbigt att ladda upp alla på fb typ 560 bilder..
haha aja får ta mej tid till de i veckan nu.. men nuska ajg hoppa i sängen.. Upp kl 6 iu morgon!


Pusss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0