” Argumentera aldrig med idioter, dom drar bara ner en på sin nivå och vinner på erfarenhet.”

Jag fryser jag fryser jag fryser ! ooh jag är såå trött, kunde inte sova i natt, hade massa dumma mardrömar.. nästan så  jag gick in till mamma haha ..

började jobba kl 7 i dag,  slapp att bada.. sköt de, fast blev en lång promenad ute i snön..
När vi är en bit bort frå jobbet står de massa  med jobbiga dagis barn på på vägen.. ooh så kollar dom på Oss (mig o min brukare, som jag håller i handen) så är det en liten tjej som kollar jätte mycket o efter en stund så säger till sina kompisar  "Jag tro absolut att dom är kära, tror inte ni?" haha jaa herregud tänk ärligt att man va såå jävla trög som liten hahah
men ialf kom hem för ett tag sen nu o  har lagat mat ,. pasta med pasta sås o bacon . Gott :D nu vill jag bara sooooova men ska banne mig inte det.. ska plugga lite o kolla lite hotell o så tills i helgen..
Måste ringa o boka lincsundersökning med, annas är jag väl blind snart...

Jag längtar tills på onsdag kväll, för då har jag jobbat klart mina 15 timmars jobb , Ma o Pa ha åkt till thaiiillaaand!! Jag bara älskar att ha lite FF i bland haha :Dsen drar ju lilla syster till sälen? tro jag de va med på lördag eller söndag.. Gött moooosss :D


men nu måste jag fixa lite:)
//T h e r e s e

Kommentarer
Postat av: lillasyster

tycker du att det är gott att jag åker till sälen :O <3

2010-02-23 @ 22:33:06
Postat av: Anonym

haha Aldrig , hur kan du tro nått så dumt ?;)

2010-02-25 @ 14:06:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0