Ger jag Aldrig upp?

Jaha då va det dags igen, ännu ett försök med de här att blogga.. Fast nu känner jag nog för det  haha åtminstånde nu ialf...
Men  fick en liten kick av det bara för jag lärde mig att göra en lite snyggare o personligare header  eller vad skjutton det nu heter..


Men here we goo...

i dag har vi haft kalas för söta syster som snart fyller år.. Pappa o Mamma åker till thailand på onsdag så vi fick fira henne lite tidigare.. Men massa tårta  o kakor slank det ner..
Nu i kväll blev det två bra filmer tillsammans med Jo-Hanna. Prinsessan Och allt för min syster..
Den sista "allt för min syster"  va verkligen skit bra.. Typisk lip film.. Ha läst boken minst lika bra är den.. En film som rör om riktigt ordentligt i magen..


usscch jag ha verkligen en ångest vecka framför mig.. Massor med jobb o prov o fester o massa jävla beslut som jag måste ta med.. orkar inte.. vet fan inte vad jag vill..
visst att jag brukar ah ångest men nu bara bubblar de i mig jag vill spy!
eller inte brukar ha ångest men jaa  ni fattar?
Dessutom har dumma jag gjort nått väldigt Korkat? eller knäppt?Spännade?Kul?  va fan ja ska sätta för kännslor på de men ialf något som jag inte kn slut funndera över vrf jag gjorde..
o dessutom va fan finns de i tankarna för hela tiden?!
 

jag vill verkligen åka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0