Röda Rosor i Snön..

Äntligen hemma från jobbet ! 'Ångrar mig nog lite att jag sa att de skulle va tråkiigt o bada. åkte till atnantis Spa i huskvarna, satt o bubblade i en timme.. men gud så varmt det va.. lätt att jag va en mes då.. trodde ärligt ja skulle svimma haha skönt med en kall dusch efter... men ialf sen efter det åkte vi o käkade god mat.. sen ha de bara varigt hemma med s i dag o spelat spel o bakat...
I morgon väntar med en hel dags jobb 7-22.. men sen då är jag ledig fram till söndag! ooh helgen ska spenderas i Sthlm med mion snyggingar Isabelle , ellinor,Nina Och sofie  :) Fick precis mss från isabelle att dom bokat hotell nu..  Ska bli himmla skönt.. :)
ska väl ta mej en kopp te nu o hoppa i sängen så ja orkar jobba i morgon...




// T h e r e s e


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0