Som om han letade efter..

Ooh, just det ,har glömmt att säga men blir nog stlm med brudarna nu till Helgen!
Underbart! Sköönt att komma bort lite , o lyxa till det..Shoppa, dricka o äta alldeles för mkt !!mmm :D


Jag tycker de är konstigt villken underbart härlig kännsla man kan få i hela kroppen när man sätter på Gyllende tider.. De är precis som att snön där utanför fönstret inte längre finns, som om mörkret ha lämnat plats för ljuset och den kalla luften ha precis förvandlats till en ljumen sommarkväll!!
Jag längtar såååå till sommaren!! En snyggsolbrännaochenkallöl!


Blev ju ingen träning i dag pgr av vädret, jag måste fan träna snart! Bir tokig!
Längtar så till Matcherna i sommar, gud !! aja jag får nog sluta tjata om sommaren nu haha vi kanske iinte äns får någon vår i vår ?
haha gud va rowlig ja va nuuuw :D








// T h e r e s e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0