100704

..Och Så va det redan söndag igen, veckorna bara flyger i väg nu för tiden. Denna veckan har jag bara jobbat o jobbat, men nu är jag ledig i 3 Dagar.. Och massor med sol har jag beställt Okeey?

Har haft en bra helg trotts mycket jobb,umgåts med härliga människor, grillat, tagigt några öl och Haft de anmält skönt bara..
Jag tycker så himla mycket om de människorna runt omkring mej just nu, älskar att få lära av andra människor.
Men ialf skönt med en Nästan helt nykter helg, tror banne mej de va Typ flera, massor med månader sen..
säger som emma ; Nyktra är det nya fulla ... El i alf tills i helgen..

I Morgon gäller det!


Men nu ska jag samma vuxen poäng eller neje vem vill ha de ? haha
ska ialf laga lite mat nu innan Flickan lilla Kommer hem!


//
   Thess


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0