I love the way you lie..

 jag Har komigt på en sak.. egentligen önskar jag att ingen läser den här bloggen.. vilket kanske ingen gör vilket... då är bra.. För i bland kan de bli lite too mutch of myself här.. men ialf.. Planerna va stenhårt inställad på grillning hos Adam i kväll.. HUmöret på Tipptopp och leendet log som solen , okej lite överdrift där men ialf...
så kom något äcklgt ,jobbigt och ohälsosamt i mellan så de slutade med att vi grillade här hemma.. 4 fina brudar och jag (+ att tv utavdom har tagigt körkort Soooo Grattttiiiss )men ialf vi grillade drack vin och spelade spel.. Adam och co (en annan adam nu asså) gjorde oss sällskpa en sväng.. mkt trevliigt..
Nu ha gänget dratt, Halva till falks Grav och de andra till sunne tror jag det blev..
och nu till de jag egentligen ville komma... JAG ÄR FUCKING själv hemma och väntar på äckliga john blund som tydligen ska natta mig snart för ja sk upp och jobba..
Och ooojaaaa jag säger som Tottto Bara jobb helahelahela tiden..
Men jag är ledig i på söndag ialf.. sen bara 4 dagars jobb ledig helgen sen 7 dagars jobb sen en vecka Som är mer än guld värld och heter"Semester" och jaa alla som har 4 äckliga semester veckor  är sooooppppoor !!!

Men ialf I söndags om ja inte kommigt så långt här än? kanske jag har.. men ialf då blev de piren med emma och frida.. Yterst trevliigt måste jag säga.. (Härde även rykten om en spya innan sängen?? ;) ) Men vi tog den gyfsat lungt ialf.. i måndags va de dags för en  runda  minigolf med Frida, Emma Pernilla,Daniel,joakim,Adam och jesper..Frida Förlorade döööö stort med typ 130 slag?? på 18 hål och Jocke vann.. Han kanske är håll Van?? Vem vet..
 haha neje men på tisdagen tog då underbara härliga ,emma körkort och vi skulle till gränna? men varför stanna här i Jkpg när man kan åka till något sååååååååå mycket bättre.. såå vi drog till Halmstad.. Underbara Tylösand..Där Himlen möte sommaren typ..
Hade de himla bra ialf med fest och sool o bad..
Sommaren "Trio"..
Härligt med fler människor som Älskar när livet är spontant och inpulsift..



Och nu till de seriösa..(Måste väll vara de med om de är jag som skriver ??)
...I alf..
Jag hatar faktist en sak JÄTTE JÄTTE MKT med mig själv.. de är att jag ha väldigt svårt för att visa kännslor.. Jag blir rätt ofta kall..(vilket är för att jag blir nervös/osäker..) Jaa jag pratar Om Kärlek...
Kommer  i håg när jag och jesper skulle träffas i  början.. Han tajatade och de ända ord ja kunde då va tydligen jag vet inte , kanske , spelar ingen roll...Jag hade gett upp men tackar gudarna för ha inte gjorde de ( <3 ) men i alf va hände nu då, när jag träffar någon som inte heller visar såå mkt ?
och vrf kan jag inte sluta.... för jag vet ju om de..
jag vet att de är en brist..
En person sa dålig självkänsla..
en annan rätt för att bli sårad..
Jag tror de är både och  o fy  **lvete va jobbigt i så fal..


Men nu ska ja inte ballba mer, här kommer lite bilder ;




// Thess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0