Älska så som bara Kärlek Kan.

Haft en toppen bra dag.. Några timmar spenderade på i staden med lite shopping...Hittade min Första helt underbara "Lilla Vita". Blev lite käk ute oh kaffe han vi med med.. men sen sjönk vi på att dricka vin för då hade jo-hanna lilla inte med sig sitt leg.. men åkte ialf hem hit o fixade naglarna och kollade på en film med daniel..


i morogn är det underbara underbara fredag, men jag ska spendera den med jobb på kvällen.. men tro fan inte jag missar att dricka öl för de inte.. Måste ju som sakt ladda in för på lördag nu när vi missade de hela i kväll..
jag längtar tills på lörda..ååh underbara helg..



Men nu ska jag kolla på en film så här i min ensamhet.. : )




// T h e r e s e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0