Can you be my hero?

Som du en gång va.. </3


Jag har verkligen haft en hel lyckad helg i Sthlm med Brudarn..
God Mat, dricka o Mssaor med fest och Skratt!Inte en enda tråkig stund på hela helgen.
Vi Måste göra de igen snart!

 ooh,jag är så himmla dålig på att vara själv.. tycker de är sååååå tråkigt..
Det värsta är att jag bara varigt själv en halv klväll i går och nu då.. men gud jag tycker de är såå tråkigt.. ingen att prata med, helt tyst är det o hur kul är det att dricka kaffe helt sjäkv egentligen?! haha  njaa ensamt är inget för mig... inte mer än någon timme ialf.. för visst kan de va det bästa som finns att få vara lite själv en stund men nej inte så här mkt..
tycker min familj kan ta o komma hem o inte bara lämna mej här ensam i det stora huset :( haha


______________________

ooh jag är såå jävla rädd..
Vrf är det så här?
vrf känns det så här för?
vad ska jag göra ?



// T h e r e s e


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0