Kärleken Övervinner inte allt..

 Heellooj, Nu är jag hemma igen efter en sväng ute med daniel och Jo-hanna..Busat har vi gjort..
Ni sitter jag o väntar på att matchen ska börja.. Chelsea-inter.
i morgon väntas en dag med jobb, sen ska jag ut på en promenad och sola..
Hämskt vad veckorna känns enformiga nu?! mmh..

Men har ialf haft en bra dag, Hade en svag stund på förmiddagen men det fixade jag , haha
Jobbet va helt okej, va oh badade på Atlantis i hvk och sen åkte vi o åt på rosengården.. I bland kan man undra hur ja kan får betalt för att sitta o bubbla o äts ute ?! haha Men sen ialf kom daniel och Jo- hanna o vi drack lite kaffe oh gjorde en hemlis tills på lördag :D haha

I dag fyller ju då lilla emma eller lilla och lilla stora emma i dag ju, så på lördag äär det dags att fira henne :)Kommer nog bli mkt trevliigt.:)



// T h e r e s e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0