Långa Nätter..

jag kna inte sluta titta efter resor,blir nästan tokig på mej själv. vill ju bara åka nununu!! lätt att ja skulle kuna åka i morgon,tycker någon vänlig själ kan ofta en vecka i paradiset tillsammans med mig :) 
Men men ialf I morogn blir det att jobba dag i stället för kvällen, så i morgon blir det att åka o bad aoch ut å äta..Kuligt Kuligt.Timmarna går ialf då..  sen efter det ska jag träffa Fridulinababy en sväng på en promenad.:)

Min syster Alex är ju då undvakt nu åt min morbros valp, men de är bara det att hon jobbar till 12 så Ossie får vara med mig i miott rum nu till hon kommer hem för annars sätter hon på ronja. hahaha uscch.


Så fort jag bara få prat med dej lyfter 200kg från mitt hjärta, vet inte riktigt om de är bra eller dåliigt.. Mår så mkt bättre efteråt men De gör mej faktist lite rädd.. fast Kanske ändå inte? mmh, jag får väl låta tiden avgöra den saken..

Men nu blir det tv en sväng innan de är dags att sova.

God Natt !

// T h e r e se




"HOPE"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0