The hardest thing!!!!

oooh, jag kan inte sova.. Första natten jag ska sova i min egna säng o sova själv på jaa någon vecka nu..
tankarna bara rusar i huvet jag orkar inte tänka..
det senaste dagarna har  min kropp gått i mot mej till 100 , jag mår illa hela tiden, försvinner i min egna tankar alldeles för mkt, ler inte äns när jag vill.. känns som jag smyger runt i min egna tystnad.
ångest, illa månde , ingen lust , fundersam, orolig och rädd är mina senaste tankar o känslor.
oh ja orkar det inte längre, vill trippa runt med massa glädje , luust o ork.
I morgon är de måndag, ny vecka, nya möjligheter.
Göra det bärsta av de hela o skaffa mig lite vilja.




som sakt , måndag i morogn villket innebär jobb, ska upp   om så där 5 h nu så ja borde verkligen sova..
Tisdag, onsdag jobb och på torsdag jobb interjuv..

 



 vart är du när jag behöver sig som mest ?

God Natt!


/ T h e r e s e



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0