Fjärilar i Magen ?

heelojsan!

Oj så fort dagarna springer i väg nu för tiden.. Jobb hela dagarna, oh de flesta kvällarna ha bestått av massa med mys ! har även sätt till att spendera lite för mkt pengar, några dagar på stan har man ju hunnigt med me.. :)
Men nu är jag i alf 4 skor rikare och en hel del nytt i gaderben, känns himla skönt! va verkligen på tiden.
Ha ochså tagigt tag i att köpa mina tillrikar som jag fick såå fina av Cilla i Pressent och julklapp så nu har jag även snygga tallrikar till min samling ! Nu vill jag verkligen flytta..
Men vill ju köpa lägenhet så måste ju spara i hop lite mer pengar, men snart så :)

I går ringde frida vid 10 och ville åka in till staden, blev stan hela dagen lång.. Även fina Anna Kom och åt lunch med oss mycket trevligt ! Många skratt blev de och vid halv 4 släppte frida mej vid jobbet.. Efter jobbet hann  jag bara hem innan jag fick trevligt sällskap! underbart!
Jag mår hilma bra just nu..
Älskar att jobba mycket oh ha dagarna fullbokade..
Skönt att somna så fort man lägger ner huvet på kudden, skönt med lite rutin nu igen..
Nu är de inte heller långt kvar till jag börjar på schema ! sen är de kryssningsom jäller för hela slaneten!
är skit taggad!

I Morgon är de jobb och sen på kvällen blir de utgång.. men hyfsat lugnt ialf.. Ska ju orka med att fira Bästa Pernilla på lördag och utgång på de..Va länge sen jag körde både fredag o lördag får väl se om man forfarande kan de;) Egentligen ahd ejag velat gå ut i dag ochså med härliga jobbarkompiar, är ju Larm i kväll.. men de får jag helt klart hoppa i med att  jag börjar jobba 7 i morgon.. :)

Men nu ska jag jobba vidare! ha en bra dag alla!

På Måndag är de jag som går till polisen om jag inte hört nått annat!! Du sugggggger!!!!!!



PUUSS

// T h e r e s e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0