i will be here for you..

ojoj, vad dålig uppdatering de ha varigt här..
Har inte haft så mkt att skriva.. eller de har jag egentligen inte nu heller..
Men ska till Ulared i morgon bitti i alf.. alltid kul att göra av med lite pengar..
Sen på kvällen ska jag dricka öl med härliga Heleen :)
De längtar jag till!tänkte försöka hinna sola i morgon med..
På lördag tänkte jag att jag skuylle hjälpa Moster m fam o flytta till deras nya hus :)
på söndag ör de jobb hela dagen.. 7-19,30 så de är ju helt okej..

I dag har jag bara jobbat o pluggat..
v va i väg o badade på jobbet, bllir ju helt slut efter att busa runt i bassängen en o en halv timme :)
vrf jag är vaken; trött som jag är ah jag funnderat på nån timme nu.. tidigt ska man ju upp med..
släckte ner datan o tv och kom på att musik måste ja ju ha ialf.. så på med datan o musiken o nu sitter jag här o skriver massa tråkiga menningar i en menningslös blogg när jag ode ligga o sova.. mmh haha

jag vil flytta nunununu orkar inte vänta juuuuuuw
Ge mej November nu nunun





Natttinatt! Puss
/ T h e r e s e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0