Skicka vidare..

ojojoj, äntliiigen händer de grejer i mitt liv..
Jag känner mej stark igen, massor med ider och är helt full med energi!
Jag älskar när jag känner mej så där fånigt lycklig, bara springer runt o va jobbigt glad.
Ibland kan de där lilla görs sååå mkt, borde skämas att man glömmer bort de i bland..
De som gör de så bra är ochså att "de lilla" som sker vet inte alltid om att de ger..
Tror jag fått vingar underfötterna men jag tänker ändå stå stadigt.. ett tag ialf..
sen såå..


Och alla ni olagliga människor och inte olagliga människor borde ladda ner eller hyra filmen; The blind side
absolut en av de bättre filmerna jag sätt på riktigt länge..

I morgon ska jag upp till tandläkaren vid 08,10 så fattar inte egentligen varför jag är vaken, jag som har en hel dag och kväll full med äventyr..
men i bland tror jag nog jag är stålkvinnan eller nått för sömn är tydligen väldigt överskattat för mig just nu..
men brukar konstigt nog alltid säg :Faaan, jag skulle lagt mej tidigare i går..
riktigt konstigt de där.. haha
nej men God natt sweet dreams !<3






// T h e r e s e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0