Get busy living or get busy dying..

Jag skulle ge dej mitt täcke om du inte hade nått, jag skulle ge dej mina pengar om du behövde dom, jag skulle dela min lunch med dig om du hade glömt din, jag skulle ta hand om dej om du va sjuk, jag lyssna om du behöver prata eller neej nu ljög jag ha ha redan gjort allt de här och jag skulle aldrig någonsin göra de för dig igen !


I morgon är det äntligen dags för jobb igen, fast börjar inte förens 3..
Ska in och klippa mej innan och fixa lite.. hoppas på att mina linser ha komigt med..
Dom hade typdligen glömt o beställa dom.. Min vanliga tur..
I Morgon ska jag även lida igenom ett fett jobbigt träningspass..
Nu är de dags o komma igång igen.. och dessutom måste jag verkligen träna upp min rygg igen..

I går kväll kom Baby (Daniel) oh vi spelade lite wii, sen åkte vi till stora syster o pernilla och kollade på film o åt massor med gott.. Kollade på Salt , den va riktigt bra.. efter de åkte daniel , då kollade vi på tre filmer till Så halv 5 gick vi o la oss..I dga har jag även spenderat med syster <3 Hon är bra..
Och Lilla syster med så klar! <3


Kollat lite kurser på nätet nu men hittar inte riktigt nån som lockar mig.. får väl fortsätta leta.. nått måse jag ju sysselsätta mej med på kvällarna..
Och jag längtar nästan ihjäl mej tills jag börjar på schema.. ska bli så skönt o veta hur man jobba och inte bara gå på timmar. :)

Men nu sängen så jag orkar upp i morgon :)

GodNatt!


Kommentarer
Postat av: frida

du är också bra syster <3

2010-09-20 @ 19:52:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0