ALL I need is time..

Har nu bestämt mej att skit allt som har med frågeteckan att göra. Ska konsentrera mej på andra saker som, träning, körkort, Julen, Nyår,Flytt och allt va de innebär.
Orkar inte fundera och undra mer nu. Det får bli som de blir utan mej i oss.


Hem kommen från en tuff jobb dag, är helt slut i huvet.
Druckigt en kopp kaffe med mamma och frida och nu väntar jag på att min fina stora syster ska höra av sej så ska vi i väg en sväng till ikea o så där.
Ska ta mej en löprunda i kväll ochså inviga mina nyalöp kläder o grejor  haha :)
Då blir Ronja glad ochså.

Men nu ska jag fördriva tiden med att läsa en bok o lyssna på lite julmusik.
Jag ha det så himla bra egentligen.


Pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0