Ett nytt år !


Har du några nyårslöften?
- Att sluta röka, 1 jan gäller det
Och så ska jag ta körkort.


Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
- jaaaa :))


Vilka länder besökte du?
- Turkiet och Riga.
( önskar det va fler)


Vad önskar du att du gjort mindre?
- Mått dåligt. Inte slösat min energi på människor som inte förtjänar den.

Bästa minnet från 2011?
- oj svårt men helgen i Göteborg med Bella Frida och Emma är svårslagen, dagarna på somen med båten är inte heller dumma men om jag måste säga ett va det nog när min älskade lilla syster tog studenten, härligt att se henne så lycklig och jag va stoltaste storasystern !:)

Bästa köpet?
- Det får bli mitt Wii dårå de ha bjudit på många skratt !:)


Vad spenderade du mest pengar på?
Cigg och alkohol.


Gjorde någonting dig riktigt glad?
- Att jag fick en ny underbar bästa vänn, Bella. Och alla andra härliga människor jag börjat umgås med!
Att få en lägenhet också.

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
- Ledsnare. Men de är lixom okej,jag har ju ett helt nytt År att vara dubblet så glad.


Favoritprogram på TV?
- Bingolotto helt klart !


Är det något du sakna 2011 som du vill ha år 2012?
- glädje och kärlek.



Vad ser du mest framemot med år 2012?
- lägenhet och körkort. Sommaren och jaa livet :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0