I dont need wings to fly !

God morgon typ, sitter i bilen på väg till Göteborg med Alex Frida och Emma, solen lyser starkare än någonsin detta året och de är den 30 dec .. Men lite snö ligger lätt på vägarna här i Alf :)

Frida väckte mig i morse och sa att vi skulle åka om en halvtimme och Gud så grinig jag va då, blir förbannad när någon stressar mej på morgonen, fast fick till och med anstränga mej att vara sur den sista stunden innan vi åkte bara för att jag skulle haha men en kaffe och cigg senare har jag vaknat till liv.

Målet är att vi alla fyra ska hitta en nyårs klänning och jag undrar hur det ska gå haha :) men ser fram i mot en trevlig dag med fina syskon och vän !

På började mina 4 dagens ledighet i går efm umgicks med Frida Emma och Bella, handlade mat och fixade inför nyår sen kom hela grabb gänget och vi kollade eldsjälsgalan och spelade miljonbingo men ingen av oss blev en spänn rikare ! Haha men trevligt va det :)

Men men ha en fiiin dag ! :)

Puss !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0