<3

Jag har verkligen haft en kanon helg, I fredags hade vi glöggis hemma hos alex, åt gröt, drack glögg hade julklappslekar och allt va trevligt. Dansade fram till 2 tiden då jag fick dela säng med Alex och Daniel, Daniel skulle så klart sova i mitten ! jag fick nästan hålla fast mej i sängen för att inte trilla ut..haha :) Eftervi hade städat allt i lördags så åkte vi på kalas för att fira tim som fyllt 20 år. Bjöds på god mat och gofika. Älskar min Kussiner aldrig tråkigt med dom ! På kvällen spelade vi spel jag frida och sunne tog en öl och blev lite för fulla så vi hamnade sedan på krogen. Har förhimla kul med dom två.
Dansade natten långt gjorde jag, slarvade bort mina vänner men fann snabbt två nya bögkommpisar haha :)

Jag älskar söndagar nu för tiden, denna söndan va inte sämre den..
När jag vaknade i morse tyckte jag att de va en utmärkt ide att göra pannkakor till frukost så frida och jag gick och handlade lite ägg och mjölk och Pannkakor blev det. MUMS! Sen bjöd mamsen på god mat, hemma gjorda köttbullar (FAVVORIIIT !!) potatis och sås. Frida och sunne blev snabbt rastlösa så vii klädde på oss och hade snöbollskrig, gjorde ett tappert försök till att göra en snögubbe men gav upp ganska fort..
Sen spenderade jag efm framför brasan med en bra bok och en kaffe.
kbvällen avslutade vi hos sunne med Bingolotto och skink macka. Sunne hade varigt så duktigt och kokat o ordnat!! Super gott :)

nu ska jag krypa ner i sängen och sova.
hoppas ni haft en minst lika bra helg. :)


PUSS











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0