Big girls don't cry..

Jaha de va denna helgen över.. Det går för fort.. Jag ha en jobbig vecka framför mej nu.. jobb måndag tis ons tors ledig freda 7-22 lördag söndag.. Bläää..
Usscch verkligen för mycket..


Men men helgen ha varigt helt okey, va ju som sagt ute i Fredags, vilket va mkt trevliigt bortsett från en väldigt mysko människa som hade drukigt typ 10 liter självförtroende eller något..
Lördag va seeeeg va hemma typ hela dagen lång med frida, bestämmde oss för att¨åka till Emma coh Fredrik.. Vi Kollade på melodifestivalen, Gaygalan och värstingarna. Framåt 2 tiden rullade vi hem och satte på en film, Frida slocknade på fem sekunder men jag hade svårt att sooovvaa.. så vid 5-6 tiden kunde tillslut jag med somna, upp vid 9 för att åka till sthlm och köpa bil till frida.. så hela dagen har vi typ spenderat i en bil.. Men en snygg bil och en nöjd frida fick vi ju med oss hem såå de va ju toppen.. Blev en kvälls kaffe hos Heleén och Jocke innan jag vandrade vidare till A för massoor mys :) :)

Nu ska ja snart ta och blunda för jag är dö trött..
Hoppas ni haft en bra helg. :)

PusssGodNatt :)

Kommentarer
Postat av: Alex

Kommer du inte till mig då? ;(

2011-02-21 @ 01:11:07
URL: http://alexsandraalexsandra.blogg.se/
Postat av: Thess

joo jag ska försöka fiixxa de på nått sätt.. men i så fall kommer jag efter kl 22 ? Pusss <3

2011-02-21 @ 15:50:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0