Dag 2

En person jag vill träffa just nu.



En person jag vill träffa just nu är en gamal vänn till mig, men vill inte träffa henne som jag ser henne i dag.. Utan jag vill träffa henne som jag en gång kände henne.. kanske 2 år tillbaka den personen hon va då, den personen skulle jag gärna träffa just nu.. Då tror jag att vi skulle gå ut och gå en sväng, röka alldeles för många ciggareter prata om allt mellan himel och jord.. vi skulle skratta massor om allt tokigt som hänt i helgen och längta massor till nästa helg då vi självklart har fullt upp.. Sen skulle ingen vilja gå hem föör vi inte kan sova så då går vi hem hit o tittar på massor med film hela natten..
Jag saknar henne på ett konstigt sätt..
Hon betyde väldigt mycket för mej..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0