Solen lyser... <3

Villket underbart väder det är ute ! Solen lyser och himlen är helt klar blå :) Hur bra känns inte de en fredag förmiddag när man har en helt ledig helg framför sig !

Vaknade av att solen lös upp hela mitt rum, så nu har jag käkat lite frukost varigt ute med hunden och tvätat o städat.. Nu sitter jag med en kopp kaffe och funderar på om ja ska ta o göra mej i ordning lite..

I går hade jag fullt upp gjorde massor med jobbiga saker som jag fixat, så nu känner jag mej 10 kilo lättare..
Komit på att de är rätt kul att göra tråkiga saker haha eller asså skönt efteråt...Jag o syrran stooooor städade våra rum, frida byte ner sig på vägen och tog mitt rum o jag hennes haha men bra blev de..
Sen åkte jag till A en sväng o kollade film o hade mysigt..
PÅ kvällen/Natten blev de film maraton med frida emma och jesper.. Pizza chips och dip :D

 Känns underbart att kunna säga att jag mår så jäkla braaaa :):)


Pusssss!!! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0