Dag 3

 Min favorit årstid och varför.

Sommaren är självklart Min favorit årstid,Underbara sommar..

En varm sommarkväll, med grillning, kubb, öl, och anmält glada, underbara vänner är ju bland de bästa som finns.
Vakna tidigt, ta en kaffe i morgon solen..
Att kliva ut utanför dörren barfota, slänga på sig en lätt kläning..
ooh vad jag älskar sommaren, Dagarna blir så mkt längre, kvällaran infinner en menning,människorna blir gladare, stressar mindre..
Man njute av livet..
ooh att bara få spela fotboll på en grön gräsmata är nog llivet..
Doften avnyklippt gräs.
Ligga i hängmattan med musik i öronen en hel förmiddag utan dåligt samvete.
Underbara dagar i somen med båten, åka ring, vattenskider grilla..



vinter - Alla människor som går på gatan ser så tråkiga ut.
Ser så nochiga ut. Som att ingen kan bryta sig igenom deras mur.
Med halsduken upp till ögonen, stora jackor.
Måste skydda sig från regn och snö.
Med blicken ner i marken, för att inte halka.
Brottom har de ochså, allt för att för att hinna in i varmen innan man fryser ihjäl.


Jag vill ha sommar sol och lättklädda människor.
UnderbaraUnderbara sommar!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0