..

Vet inte vad ja ska skriva egentligen, i dag känne  jag mej tom.. Ingen mat lust ,ingen lust att gå utanför mitt rum, hatar tv, datan gör mej iriiterad.. musiken är hemsk o livet känns så jävla orättvis..
Vet inte vad mannen där uppe är ute efter, om han vill att vi ska inse att vi aldrig ska ta någon för givet så har han fått de gjort för länge sen.. vi fattar.. men vi är bara människor.. jag önskar att jag på något sätt varje minute i livet skulle kunna visa min uppskattning till alla människor  runt omkring mej men de går inte.. Tycker att de är så jäva orättvis.. De borde inte äns hända.. Ja sa till frida för ett tag sen att de känns som man hänger utanför ett styp och i bland släpper repet lite då och då, som att den onda människan som är ägare till detta jävla rep släpper lite i taget o hånskrattar än rakt i ansiktet..
Villken jäva början på året.. Så många människor som förtjänar bättre.. så många fina människor !
Allt kan tas i från än på några sekunder de gör så jäva ont.. Jag önskar jag fick leva i min bubbla som man gjorde förr, man viste inte bättre än att bara vara lycklig.. man hade ingen anning om vad allt de innebär i det stora ordet livet.



Just nu håller vi tummarna för våran fina vän Mikael. Du fixar detta! <3



Kommentarer
Postat av: emma

<3

2011-02-28 @ 23:39:05
URL: http://emmaklarae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0