<3 <3 <3

 Precis hem kommen från jobbet, hade bara 3 h möte i dag, sköönt. Sen hade jag sådan lyx att Adam Körde hem mig . Tack!  Nu ska jag snart hoppa in i duschen innan ja ska iväg en sväng med Fina frida :)

I dag ha jag verkligen känt hur många fina människor jag har runt omkring mej.. Underbara vänner, Fina arbetskamrater och en underbar familj..Jag är verkligen lycklig lottat.. Vaknar av fina sms på morgon, får en extra kram på jobbet.. Jag ha Både en extra mamma en stora syster och många fina vänner på jobbet.. Dom görså allt känns så mkt lättare.. Som att de som är dåligt inte ha så stor betydelse egentligen.. Jag är verkligen glad att jag ha alla dessa fina människor runt omkring mej. Det hoppas jag ni vet. <3


I morgon tog jag en extra tur på jobbet, känner att jag varigt ledig mkt nu.. Så skönt att börja komma igång igen.. dessutom suger jag på o va ledig, sen blir jag bara sjuk.. haha

  Pussssssss !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0