Att ha är inte att äga..

Såå nu har man jobbat klart för i dag eller aah för någr timmar sen då..
Men Nu ligger jag i alf i sängen och glor på Film, EasyA.. Rätt rolig så här långt..
Men alex Ringde o störde mig mitt i allt så va tvungen o låna datan från tv en stund o aah
blev väl datan helt beroende av mig eller nått som vanligt.. trött blir man..


i går städade jag typ mitt rum, Rent o fint..
sen i dag ligger de kläder överallt igen..
Försökte lura pappa, att de måste va
någon som går in här o stökar ner.. men de gick inte så braa..
Han kunde inte heller förstå att de är någon som alllllltttiiid gömmer min Tv dosa varje gång ja ska ha de..
De ligger aldrig på samma ställa som jag la den sist..
Förstår inte detta..


Nehe om ja ska sova nu kanske så jag kommer upp i tid i morgon..


Puuuus



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0