Hold My Hand..

Nu har jag varigt dålig på att skriva här igen..

Men har i alf haft en bra helg.. Vi hemma hos Syrran i fredags och drack lite öl med gott sällskap.
spelade lite spel och hade de trevligt..
Dom andra skulle åkt in till stan men dom kom inte riktigt såå lång.. haha Daniel blev lite kanonfull och trillade i backen men ansiktet först haha aah va väl tur jag hade hunnigt gå då.. Hade en himla mysig och trevlig kväll sen.. I går så åkte vi ett gäng på 15 per o bowlade.. avslutade sedan kvällen hemma hos jesper med lite öl..
I dag har jag träffat finna frida som varigt i fjällen en vecka..Kollade på en skit bra film, conviction tror jag den hette.


Nehe jag ha vist inget kul att skriva nu..
Dags att röka o sova..


Pusss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0