Ooh, gud i Think i'm falliing!:):):)

Haft en riktigt seeg dag i da faktist..Tur att jag ha min Alex, Riktigt bra är hon!
Men efter en sväng hos chaaarliie.. eller några timmar blev de innan hemfärd..
han har de braa meeed miig ;) Fast att han gör så ja får utslag på hela mej och illröda kliande ögon.. haha :) Han hem o stoppa i mig lite mat.. Sen försvann jag hemmifrån en sväng, efter mycket om och men.. Men de slutade sig vara  Mycket trevligt!:):)


I morgon så är jag lediiiiiig.. Så ska försöka införskaffa mej en ny data..
Och även telefon..
Sen ska jag ringa tråkia samtal och saker som jag mååste men inte vill..
Men behövligt..



Men nu så ska jag hoppa i sängen döö tröööööttt.



Pusss!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0