Jan. 28, 2011

 I dag är de ingen vanlig dag för i dag är de min födelsedag :D

Det firrar vi med Feber Hosta och en himla härlig förkyning.. Både jag och frida somnade nog vid 7 tiden i går, mådde piss gjorde vi båda två.. I Natt ha jag levt loppan, blir helt jäva skitzo när jag ha feber asså.. Vaknade av att jag stod och drog ner mina pasiener för att göra så spionerna inte kunde se in, o så hämtade jag ronja så hon kunde ligga o vakta oss i fall dom skulle komma.. Trodde vi va förfölja haha vaknade även att jag åt godis som tydligen skulle hjälpa på giftet jag hade i min kropp.. haha helt ströööörrrd.. men Nej i morgon är de jag som vaknar pigg som en nötkärna, och åker till bodaborg och Fesstar hela lååånga kvällen..

Ha fått fina presenter av Pappa o mamma i dag, o av systrarna min :)
Har fått i mig lite mat med, inte haft någon matlust alls de senaste dagarna..
Men Nu ska jag ta o försöka sooovvvaa en lång dag i morgon o jag måste vara friiiisk..


PusspUss



Kommentarer
Postat av: emma

Nu är det dags att uppdatera knasboll! :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

2011-02-07 @ 21:01:10
URL: http://emmaklarae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0