110318

Började helgen med en lugn fredag, en sväng på a6 med Fida Sandra och Emma :) Efter de kom daniel o de blev fredagsmat och sen kollade vi jackass 3D :) Vaknade pigg och åt frukost med mamma och sunne, sen blev de lite wii maraton med sunne i några timmar.. Nu ha jag duschat och funderar på om jag är sugen på en lugn kväll till eller om ja ska ut o slå klakarna i taket.. Kan inte riktigt bestämma  mej..

Är mkt bra saker som kommer fram över nu :) Jobbar mån tis sen åker tar jag 3 v semester, PÅ torsdag blir de halmstad med fina vänner för att fira midsommar kommer hem på söndagen och på onsdag drar jag, Lollo Och frida till Alanya! Känns riktigt bra :) och ändå har jag hela sommaren framför mej :)

Nehe men göra idodning mej lite kan jag ju ialf börja med :)



Pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0