Dummmmmmaaa snööö fööörrsvviiiinn!!!!!

Bliirr lite lack på att jag inte kan dela med mej av min gryma musik till er här på bloggen.. gör som jag alltid gjort men de vägrar funka..
Men men nu är jag i alf hemma från jobbet, snart dags att hoppa i sängen.. Undra hur de ska gå bara är pigg som en nötkärna.. men i morgon ska jag o fina alex till stan en sväng..
Sen har jag inte mkt mer planerat faktist..
Känns lite tungt att jag ha jouthelg som väntar men då går bra ändå när man jobbar i hop med världens bästa alex :):)

ussch ja ska va ärlig o säga att jag mår fan piss av att gå runt så här, jag går ner mej så jävla lätt när jag ha för lite att göra.. Om jag skulle verkligen behöva ha fullt upp hela tiden, att ha så här mkt tid över på dagarna gör mej galen.. Blir rastlös o deppiig.. måste bara komma på vad ja ska hitta på.. Vill så gärna lämna detta kalla land för några månader men vet i skjutton vad de är som håller mej tillbaka är väl för feg för att åka själv antar jag..
Vill att de ska bli varmt ute nu, då ska jag ta tag i hoppa fallskärm.. Vill att den dummma äckliga deprimerade snön ska försvinna..

nhe sängen va de ja..


PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0