21/11

uuuscch i dag är jag en riktig bitterfittta. KAAAAOOOOOS på jobbet, lusten bara runner ur mej och i dag önskar jag nästan att jag va arbetslös. Jag trodde inte de kunde bli värre men joorå de kunde de.
Har en stor känsla av att jag inte kommer få vara ledig dom dagarna ja ska, de suger !! men som sagt i dag är jag bitter så i morgon kanske jag helt enkelt är redo att ta fajten och innfinna lusten igen. I bland behöver de ju bara bli en ny dag för att de ska bli bättre.

Men  ska plocka ordning lite  sen ta mej en löprunda så kanske de känns lite bättre.






kompromisar detta bittra inlägget med en full men glad bild på mej och bästa Bella I GBG.



PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0