Helg

Har haft en kanon helg, i fredags bjöd frida på mat och alla fina flickor va här, spelade lite spel och drack någon öl. Sen åkte vi vidare in till Helge och fortsate kvällem med mer öl, dans och sång. Vaknade hos bästa storasyrran på lördagen, har nog blivigt inne boende där.. Åkte och handlade och körde möbler upp till mamma och pappa. Alex blir alltid skit sur när vi ska göra nått sånt.. :P Och när hon blir de börjar jag skratta vilket leder till att hon blir ännu mer arg haha och när jag skrattar så kan jag ju inte bära och jaa nii fattar haha men efter de köörde vi mamma coh pappa till måmå och måfa hem och lagade tacos o grejor. Hann även moblera om lite och ränsa gaderobern. Trevligt lördags nöje.. :)

Söndgar är ju alltid söndagar men jag gillar dom för att vi alltid är hos sunne och spelar bingolotto och ha de mysigt i hop :) nu kom jag precis hem och ska väl sanrt hoppa i sängen så man orkar jobba i morogn. Lillkusinen, L-E och Sofia va här och hälsade på över en kopp kaffe. Härligt att se dom.











Puusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0