HURRA !

Bara tvungen att skriva att jag är så jävla lycklig att jag tagigt mej ut ur min äckliga deprition på riktigt och att jag inser att jag varigt depprimerad och sen att jag kan kontrollera min ångest och att jag har tagigt kontroll över mitt egna liv igen, att jag helt änkelt ha lifs lust igen att jag mår bra. jag är så jävla stolt över mej själv för det !!


Jag blev erbjuden medicin på mitt första samtal men ja sa att jag inte ville ha och att ja kan fixa det utan äckliga piller och de har jag verkligen gjort!

Men jaaa en guldstjärna till mej !






Kommentarer
Postat av: Lillasyster

Du ska bara veta vad det betyder för mig när du berättar detta och visar det även utåt! Jag står alltid vid din sida och jag älskar dig syster!

2011-11-29 @ 16:11:43
Postat av: Bella

En guldstjärna?!?! En miljon minst <3

2011-11-29 @ 20:49:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0