Jag mår så bra..

När ja vaknade i dag ville jag bara somna om, tror att jag redan då hade bestämmt mej för att de skulle bli en skit dag men som sgat va de utbildning och jobb som stod på schemat  så de va ju bara att kliva upp..
Hoppade lunchen innan men de räckte med att ja kom till utbildningen och fick träffa mina underbara arbetskamrater så vände mitt humör. Jag har tur att jag ha så goa arbetskamrater !

Nu är mitt jobb pass snart slut för i dag, tiden har gått fort. I morogn är de ett dag pass 7-15,15 sen går ja på helg! Flexade ut på fredag så ja får låååånng helg ! Träffa min underbara Bella i morogn :) Sen på fre fullt upp med fix in för lördag.. Haft en fullspävkad vecka men de gillar ju jag.. men nu ska jag ta och jobba vidare.

Hoppas ni haft en bra :)

PussPuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0