2011-11-24

Kvällen fick ändrade planer men lika bra blev dom :)

Åkte och shoppade hundmat med frida och så ville pappa ha lite hjälp med en ny jacka och nya skor. Det är smidigt oh shoppa med pappa man tar bara fram de man tycker han ska ha, så är han nöjd sen. Tror han Kände sig lite extra stolt när han kom hem med ett par skor till mamma med då hon blidde glad ;)
Åkte till min vackra storasyster en snabbis o tjötade lite sen tog jag en omotiverad men skön löprunda.
Börjar bli kul o springa nu igen när kondisen börjar komma i gång. :)

Jaha nu ha jag smällt i mej en nyttig kvällsmat och tagigt mej en skön dusch så nu ska ja ta och hoppa i säng så jag är pigg för jobb i morgon :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0