Måndag .

Måndagar kan verkligen vara måndagar i bland och de har de verkligen varigt i dag,har varigt trött och otagga på jobb o livet 
Men sen efter lite mat och kaffe med the familjo så blev det en löprunda och storstädning av rummet
och livet känns helt plöstligt okej igen.

Tycker de är skit kul o ha komit igång med löpningen igen och tävlingsmänniskan i mej ha vaknat till liv på riktigt.. Har lovat mej själv att springa minst 1,5 mil i veckan och än så länge har jag hållt de..
Blir förbannat lack¨på mina benhinnor bara som ská göra så jävla ont o krångla bara.

Nu sitter jag o kollar på dålig tv och ska snart hoppa i säng, i morogn blir det jobb 15-22 Innan de ska jag kolla lägenhet och boka in lite lektioner..
Hopppppas att lägenheten är fiiin!!

God Natt !




Just det mamma va ssså stolt när ja kom hem då hon hade köpt nytt köksbord och stolar. ycker att hon ska va riktigt nöjd :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0