Okt. 25, 2011

VEM

Vem är i rummet med dig?
 Inte nån.
Vem fick du senaste sms av? Fredrik.
Vem tänker du på nu? Han, eftersom jag tänkte på sms:et.
Vem pratade du senast i telefon med? Evert (Ewwa) innan vi åkte o bowlade..
Vems hus var du senast i? mmh vårat hus som jag är i nu..
Vem önskar du var med dig nu? mmh, han juw..
Vem är din favoritsläkting? Ha! Nog lätt att svara på. Nej, jag vägrar.

VAR

Var är din mobiltelefon? ligger här jämte mig i sängen.
Var handlar du mest? haha de är nog på vip en trogen LM köpare..
Var fick du tag på tröjan du har på dig? H&m, ett rosa linne med snobben på..
Var åkte du senast bil? Åkte ju bil in tillbowlingen innan...

VAD

Vad åt du senast? panerad fiska och patatis som mamma lagade, mumsigt varre..
Vad drack du senast? vatten, jag älskar vatten!
Vad är det för färg på dina byxor? byxor o byxor ha på mej rosa short med massa snobben på.
Vad är den närmaste saken som är blå? min bok..
Vad är din favorit färg? vet inte om jag har någon men gillar turkos..
Vilken film såg du senast? snabba cash,som gick på tv precis..
Vad hör du just nu? Diverse ljud från tvn..

HAR DU NÅGONSIN

Sovit i någon annans säng? hehe jaa de har jag :)
Hånglat på en bio? Oj. Har jag det? nää inte hånglat tror jag inte..
Hånglat i skogen?  jaaaa
Tyckt att din kusin är het? haha nää vaah..
Sovit naken? klart.
Kört över hastighetengränsen? Det har jag med all säkerhet hunnit göra under de få gånger jag har övningskört.
Målat om ditt rum? naaj de har jag inte.
Dansat framför en spegel? Haha. Alldeles för många gånger.
Fått hicka? Seriöst. Finns det människor på jorden som aldrig haft hicka?
Dumpat någon? neej de har jag inte..
Hoppat i en bil med folk du just har träffat? haha jaa de har ju hänt..
Varit i slagsmål? aah de har man ju lyckats med me..
Smugit ur ditt hus? Hahah jaa..
Haft känslor för någon som inte känt desamma? vet nt fkt..
Hånglat med en främling? Definitivt.
Älskar eller saknar någon nu? Jag både älskar och saknar någon nu..


GodNatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0