Bara för att vi lever i dag betyder de inte att vi finns i morgon.

Skrattar lite gott när jag läser igenom mina dagböcker.. Tror att jag ha skrivigt dagboke sen ja va runt 8..
De är bara nu  de senaste året som jag inte skrivigt..
Kan skratta ihjäl mej åt mina så kallade kärleks problem man hade när man va liten.
Ny kille varje vecka haha
Varje litet bråk med mamma och pappa eller syskonen , vänner ja jag tro jag ah fått med de mesta..
När jag läser orden om hur arg jag va på alex jämt för att hon alltid slog mej haha.. jag va så lite o hon va så stark hon slängde bara upp mej på axlen.. eller gav mej en rejäl box på armen om jag inte gjorde som hon sa haha :)
men jag minns fkt den dagen då lilla thess fick nog och slängde till alex som bara de, då stog vi alla tre chokade  och undrade va precis hände (jag ,alex pappa) haha :)

 jaja inser ochså hur många kloka ord jag skrivigt, och dikter ? eller nää kanske inte dikter men mkt finns de..
i ena dagboken står de till coh med vem som ska få den om jag dör.. haha :) jaa herregud..


Jag har i alf haft en toppen bra dag :) De som brukar va tråkigt på jobbet va i dag roligt, jag ha nog gått med ett leende hela dagen och folk frågar va de är med mej och de vet jag inte haha.. efter jobbet åkte jag hem och städade så massi blev nöjd.. tanterna zumbar ju 1-2 ggr i veckan med så de betyder att ja måste städa extra fint dom dagarna.. haha :) rästen av dagen och kvällen ha jag haft kuligt med min kära lillasyster, att skratta är verkligen härligt ! Blev lite film med lillsyrran coh lite pojkar nää MÄN (haha) på kvällen med både bra film och sällskap. :)

nu ska jag snart ta och krypa te sängs, är ledig i morogn så har lite o fixa..



"Det finns fullt med liv,fast ingen är där.
 Alla är runtomkring mej men ingen är med mej
 Jag är full med liv men utan luft.
Jag andas men jag vet inte om de är syre.
 Alla är hos mej men jag är inte där"



God Natt !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0