Bitter ? Jag är för i helvete inte bitter !!

Nu har jag bestämt mig för att de snart är sommar så nu tänker jag slänga på de energifulla, glada och spralliga humöret..
Har så mkt jag vill ska bli färdigt både mes lägenheten jobbet och andra saker men jag får helt enkelt släppa det och låta det ta sin tid..

Är på väg hem från stan efter en snabb shopping och annat kuligt..
Bara hem och vända för att åka och träna sen är det äta duscha och jobba som står på schemat :)

Har min helvetes vecka på jobbet då jag jobbar 6 av 7 dagar och två av dessa passen är 07-22 men de lönar sig nästa vecka då jag har mer ledigt :)

Jag är så glad över att ha fina underbara vänner som stället upp för mig hela tiden. <3

Ska sluta stressa upp mej och få
Ångest över allt. Ska njuta de jag har!


Pusss ha en fin dag !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0