Glad

Tror att de är nu man ska ska skriva om hur jävla duktig man varigt för de är precis vad jag varit. Kommer ha träningsvärk som bara den i morgon för jag känner av det redan nu..

Har druckit kaffe med Frida och Alex så fick jag en försenad födelsedags present, en silvrig klocka och de va ju precis vad jag ville ha :))

Försökt att plocka i ordning på rummet lite men de ser ju ut som kaos.. Är för lat för att gå upp med kartongerna och allt för dom ska ju snart ner igen.. Så de får se ut som kaos ett tag till..
Jag vill flytta NU !


Nu blir de kaffe med mamma och Frida, får se vad kvällen har att erbjuda :)


Hahah just det min älskade jobb Alex hade vist varit i farten igen, skulle ta upp mitt leg i dag och så såg det ut så här :


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0